Hadith Pilihan Hari ini


Random Hadith Widget

Wednesday, January 5, 2011

Fikiran random - 04/01/11

Hari ini aku ada beberapa perkara yang ingin dikongsikan bersama.


  • Aku still berusaha untuk menyetelkan kerja yang belum terlaksana - cari tempat untuk case study BSV709. Urgent sangat..!!!

  • Dalam kelas tadi sempat untuk berkenalan dengan pelajar dari Jerman. Aku sempat bersembang dengan Sebastian Hook, Sebastian Spiess dan Felix. Mereka adalah pelajar daripada SRH University of Applied Sciences Heidelberg - If I'm not mistaken Lah!! (Klik sini). NICE TO MEET U ALL GUYS!!!

  • Sementara aku melayan new members, budak-budak lain duk perli aku. hahahaha. "Wan da jadik budak Jerman!!!"

  • Malam tadi juga sempat share knowledge with Prof. Dr. Sr. Ahmad Ramly (tak kenal??? Klik sinifrom University of Malaya, Kuala Lumpur.

  • Lepas habis lecture, lepak kejap dengan dak kelas. Untuk rekod, 3 restoran di jenguk!!!

  • Aku janji nak sembang dengan dia bila dah sampai rumah. Tapi bila aku sampai rumah, rupanya dia dah tidur. Sweet dream my dear..

(ur_whispers)
So where has all my lights gone?
for I need to fine the way out there
in my every breath, I am chanting YOUR name
with my every breath I'm hoping
I can find the way to save my soul...(SAVE MY SOUL - PADI)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...