Hadith Pilihan Hari ini


Random Hadith Widget

Friday, April 13, 2012

Sudah lama tidak menulis...!!!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih & Penyayang...

Agak terlalu lama untuk aku berpeluang menulis. Banyak perkara yang berlegar-legar dalam ingatan, namun sukar untuk difahami dan diamati. Aku berharap, melalui penulisan yang berterusan ini segala perkara yang berlegar-legar itu dapat dikongsi bersama. Berbekalkan semangat yang mula bercambah ini, aku ingin menulis dan terus menulis. Semoga Allah SWT memberikan aku dan semua yang aku sayangi dalam kesihatan dan keselamatan yang berpanjangan. Tidak dilupakan juga doa dan sepenuh kasih sayang aku titipkan khas buat isteriku yang ketika ini berada dalam tempoh yang sangat-sangat mendebarkan menanti perubahan demi perubahan menanti cahaya mata. Semoga dipermudahkan semuanya.


Teduhkanlah hatiku
Lelahkanlah jiwaku
Duhai engkau cahaya mataku
Yang menuntun jalanku
Yang memandu hidupku
Yang meredupkan pedih penatku
Tersenyumlah.....Bahagialah....
Sungguh engkau
Yang melumpuhkan hatiku
Yang melipurkan rinduku
Senyuman itu menyenangkan aku

Lyric by: Padi


Aku mohon agar kalian mendoakan yang terbaik buat kami.

(ur_whispers)
masa terus berlalu
lalu aku melayang tinggi
kadang terlontar jauh
kadang terdampar semula
tersentak, tersedar, bangunlah!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...