Hadith Pilihan Hari ini


Random Hadith Widget

Monday, May 23, 2011

Coretan Penghujung Mei...

Arrrgggghhhh...
Sudah lama kiranya aku tidak menulis.
Seminggu yang lalu aku telah luangkan sedikit masa untuk berehat.
Setelah hari, minggu, bulan yang panjang berlalu dengan segala tugasan.
Alhamdulillah hanya dengan berkat perkenan dari Allah SWT aku dapat langsaikan semuanya.
Kini aku ada misi penting yang perlu dilaksanakan.

Misi apakah itu...?
Ketika ini apa yang boleh aku katakan adalah....aku perlu menyiapkan Thesis Master aku dengan segera...hahaha (kemalasan melanda....adusss)
Ya, dengan kadar yang segera.
Sebabnya ada misi yang lebih besar perlu dilalui.
Insyallah kita semua akan melaluinya.

Doakan aku agar semuanya berjalan lancar.
Amin.

(ur_whispers)
Laut Cina Selatan luas terbentang...
Namun itu bukan penghalang...
Untuk aku mengenalimu...
Sungguh hatiku telah ditawan olehmu...!!!


Musim berubah namun sentiasa begini...
Tidak jemu terus menanti...
Sungguh jauh pemandangan ini...
Namun dalam ramai cuma satu yang menawan hati...!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...