Hadith Pilihan Hari ini


Random Hadith Widget

Thursday, February 24, 2011

Fikiran Random Februari 2011

Minggu ini merupakan antara minggu yang cukup mencabar. Fizikal berada dalam keadaan normal, namun tahap pemikiran sedang diuji dengan cukup hebat. Semuanya berkaitan pengurusan masa yang baik. Banyak perkara yang perlu aku selesaikan dan susun dengan sebaik mungkin. Antara perkara yang berlegar-legar dalam benak aku yang waras adalah:


  • Tahniah buat Noor Hafzam Kamarudin kerana mendapat berita yang sangat menggembirakan. Berita menggembirakan itu juga sangat menggembirakan aku. Terima kasih kerana menunggu satu lagi berita yang akan menggembirakan semua orang dengan penuh kesabaran.

  • Kertas kerja lawatan akademik untuk pelajar Master of Science in Facilities Management ke luar negara perlu disiapkan dan diusulkan secepatnya. Cadangan negara yang ingin dilawati adalah seperti Hong Kong, China (Beijing), Korea (Seoul), Australia. Tapi semua ini bergantung kepada kos perbelanjaan yang akan dianalisa kemudian. Sedang dalam proses...!!!

  • Aku telah menghantar abstrak satu research paper ke 2nd International Conference on Building Control yang akan berlansung pada bulan Jun nanti. Bermakna, bermula sekarang aku kena menyiapkan full manuscripts dalam tempoh terdekat ini. Aku boleh...!!!

  • Para pelajar postgraduate Master of Science in Facilities Management semester 2 (full time/part time) dan semester 3 (part time) telah selesai defense research proposal masing-masing. Selamat berperang dengan minda...!!!

  • Assignments juga semakin banyak yang perlu disiapkan. Emmmm enaknya...!!!

  • Aku telah mendapat email yang memaklumkan bahawa, pihak Head of Programme AP779 (Master of Science in Facilities Management) Assoc. Prof. Sr. Dr. Hj. Ahmad Ezanee Hashim dengan bantuan Puan Zarina Isnin sedang merancang sebuah program khas (professional/technical talk) dengan seorang jemputan  dari Berlin,  Prof. Dr. habil. Michael May (University of Applied Sciences Berlin). Program ini dijangka akan berlangsung pada 4hb Mac 2011 di Fakulti Senibina, Perancangan dan Ukur, UiTM Shah Alam. Tajuk yang akan disampaikan adalah "Sharing Experience on Facilities Management and Engineering Practices in Germany". Untuk sebarang maklumat lanjut nanti aku akan maklumkan.

(ur_whispers)
i'm falling love with u...
again......and again...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...